Secretariaat:

Home Het Bestuur Contact Email Gallerij Media Sponsoren

KNBB Zwolle e.o. BVE PK - Libre - 5e Klasse Dagbiljart

Districtsfinale libre 5e klasse

Op 5 & 6 oktober j.l. werd de districtsfinale PK libre 5e klasse gespeeld, Biljartvereniging Ens had dit keer de organisatie in handen.

6 biljarters hebben deze 2 dagen in 5 ronden gestreden voor een plekje bij de Gewestelijke finale welke begin november gepeeld wordt bij café de Oale Delle in Ane.

De vrijdag avond was druk bezocht en de spelers gingen er helemaal voor. Na 2 ronden die avond stond dhr Mulder aan kop, direct gevolgd door Beekman en Rietberg.

De zaterdag werden er 3 ronden gespeeld, goede spannende partijen en ook die dag kwam menig bezoeker de mannen en vrouw aanmoedigen, er gezellig wederom. Na ronde 4 stond dhr Mulder nog steeds aan top, daaronder zou het gaan tussen Sprenkels / Rietberg en Poot, alle drie konden zij zich nog plaatsen voor de Gewestelijke finale, dus spanning genoeg. Uiteindelijk wist mevrouw Sprenkels zich als 2e te plaatsen na een zinderende pot met dhr. Rietberg.

Rinus Jongman mocht de winnaars voorzien van medailles een lekkere fles wijn en de felicitaties. De dank is groot aan alle vrijwilligers van Biljartvereniging Ens die geholpen hebben om deze 2 dagen plezierig te laten verlopen.