Secretariaat:

Rien Schook Penning-meester

Henk Kuipers

Bestuurslid

BBiljartvereniging Ens is in 2012 opgericht.

In Ens waren verschillende kleine biljart verenigingen actief. Doordat de Peuterspeelzaal 'de Hummel' naar een andere locatie ging verhuizen kwam er in het dorpshuis 'het Roefje' een ruime zaal beschikbaar.

De kleine op zichzelf staande verenigingen zijn samen gegaan in een grotere vereniging  Biljartvereniging Ens, op deze wijze kon een grotere vereniging zijn nieuwe intrek nemen. Na een periode van klussen, aanschaf van spullen en een organisatie op poten zetten was Biljartvereniging Ens (BvE) een feit.

Deze vereniging zet zich in om zoveel mogelijk dorpsgenoten de kans te bieden recreatief bezig te zijn met biljarten maar ook voor liefhebbers in wedstrijd verband. Biljartvereniging Ens wordt goed gesteund door ondernemers uit de regio welke een ruimte kunnen huren n de zaal voor een reclamebord en een vermelding op de site van BvE.

BvE is best uniek in de regio, omdat de leden 24 uur per dag 7 dagen per week gebruik kunnen maken van de aangeboden accommodatie. Leden dragen zelf de verantwoording dat de zaken naar behoren lopen en de spullen netjes worden achter gelaten, waar zie je dat nog?

Vind je het leuk om eens langs te komen of is biljarten misschien ook wel iets voor jou? Stap gerust eens binnen zijn er bijna altijd wel leden aanwezig.

Tot zien in ons clubgebouw in Ens en veel leesplezier op onze site.

Jos Beekman

Voorzitter BvE