Secretariaat:

Rien Schook Penning-meester

Henk Kuipers

Bestuurslid

Beste leden en website bezoekers,

Biljartvereniging Ens heeft onlangs dankzij een bijdrage van het Oranjefonds en de inzet van een grote groep vrijwilligers de biljartzaal een metamorfose laten ondergaan. De NL-doet dag was een groot succes en het resultaat is enorm. Wat mooi toch weer dat zoveel mensen zich in willen zetten voor een vereniging! Nieuwsgierig hoe het geworden is, kom gerust eens binnen lopen.

Voor de wedstrijdbiljarters loopt de competitie langzaam tot zijn eind, de laatste partijen worden de komende weken gespeelt en dan gaan we richting de finales. Ens 1 staat tot nu toe op de 5e positie, Ens 2 staat op de 8ste positie en het avondteam Ens 1 staat op de 9e positie. Er zijn weer vele wedstrijden gespeelt zowel thuis als uit waar we met zijn allen weer een hoop plezier aan beleefd hebben.

De donderdagavond competitie gaat zijn laatste fase in en dan zal ook daar weer een winnaar naar voren komen. De dinsdagavond groep zal april nog actief zijn waarna ze de zomerstop ingaan. Maar natuurlijk blijft het recreanten biljart het hele jaar door en daarom is er ook in de zomer genoeg te doen bij onze vereniging.

Onze vereniging kan nog steeds nieuwe leden gebruiken, dus vertel het je vrienden familie en kennissen. Bij onze vereniging mag je als niet lid twee keer proefdraaien om te kijken of biljarten iets voor je is, dit kan onder begeleiding van één van onze leden. Dus ben je onbekend met biljarten, kom gerust eens langs zowel mannen als vrouwen zijn hartelijk welkom en natuurlijk in alle leeftijd categorieën.

Tot zien in ons clubgebouw in Ens

Jos Beekman

Voorzitter BvE