Secretariaat:

Home Het Bestuur Contact Email Gallerij Media Sponsoren

Van de Voorzitter…

De bestuursleden

Nieuwjaars borrel Leden BVE  27 jan. 2018  16:00 uur.

In de biljartzaal.

Algemene Ledenvergadering    21 febr. 2018 in de Biljartzaal

Clubtoernooi  14 & 21 april 2018

Jos Beekman Voorzitter

Johnny de Waal  Secretaris

Rien Schook Penning-meester

Henk Kuipers

Bestuurslid

Beste leden en website bezoekers,

Ook dit jaar zal BvE zich volop inzetten om de leden zoveel mogelijk te laten genieten van het mooie spel biljarten. We zijn met de laatste termijn bezig van het wedstrijdseizoen, een behoorlijk aantal van onze leden spelen naast het recreantenspel ook nog mee met diverse wedstrijden zowel in het dag biljart als in het avond biljart. En we doen het best goed, met name in de persoonlijke kampioenschappen staan onze leden regelmatig bovenin de lijst te schitteren!

Ook dit jaar zal BvE weer een clubtoernooi organiseren voor leden op 14 & 21 april, meer info hierover zal worden gecommuniceerd in de zaal. We hopen natuurlijk weer op een grote deelname en twee gezellige dagen!

Onze vereniging kan nog steeds nieuwe leden gebruiken, dus vertel het je vrienden familie en kennissen. Bij onze vereniging mag je als niet lid twee keer proefdraaien om te kijken of biljarten iets voor je is, dit kan onder begeleiding van één van onze leden. Dus ben je onbekend met biljarten, kom gerust eens langs zowel mannen als vrouwen zijn hartelijk welkom en natuurlijk in alle leeftijd categorieën.

Tot zien in ons clubgebouw in Ens

Jos Beekman

Voorzitter BvE