Secretariaat:

G.J. Gillotstraat 29

Ens

Home Het Bestuur Contact Email Gallerij Media Sponsoren

Arie Engelkes wint clubtoernooi..

Op 22 & 23 april werd het clubtoernooi gehouden binnen BVE.

De opkomst was goed en op de vrijdagmiddag ging iedereen met goede moed de wedstrijd in om te strijden voor de wisselbeker. Om 17.00 uur waren de meeste voorrondes gespeeld en kwam er al wat zicht op de verdeling verliezers ronde / winnaars ronde we sloten die dag met een borrel af en op naar morgen.

Zaterdag om 10.00 uur was iedereen weer present, tot de middag werden de laatste voorrondes gespeeld, na de lunch werd de ontknoping helder, de verliezers rondes waren gespeeld en de kwart finale was een feit. Aan het einde van de middag stond de halve finale en uiteindelijk de finale partij op de

agenda, spannende potten tussen de laatste 4 waarbij Arie Engelkes uiteindelijk de beste bleek, direct gevolgd door  Karel vd Klooster  als tweede en Henk Kuipers mocht de derde prijs in ontvangst nemen.Het was wederom een mooi en gezellig toernooi, we hebben weer een hoop gelachen dehapjes waren weer voor elkaar en er is sportiefgestreden voor de prijzen, volgend jaar mag Arie de wisselbeker verdedigen tijdens het clubtoernooi 2016 / 2017. De organisatie was weer prima voor elkaar!